Categorieën

  • Import
  • Wijn & Thee
  • Delicatessen
  • Kesbeke
  • Alkena Zijden onderkleding
  • Alkena Zijden Baby- & Kinderkleding
  • Pantykousen van Kunert & Hudson
  • Ihr
  • Hygiëne en schoonmaak

Retourneren en ruilen.

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem.

  • 30 dagen bedenktijd 
  • Terugbetaling binnen 14 dagen
  • Een kapot artikel ontvangen? Neem contact met ons op!

Bedenktijd (herroepingsrecht)

U kunt de bestelling meteen terugsturen zonder dit eerst aan ons te melden. In dit geval geldt een termijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

Maar u kunt ook binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons melden dat u de bestelling toch niet wilt. Hiervoor kunt u gebruikmaken van het contactformulier op de website, maar het mag ook telefonisch of per e-mail. Na ontvangst van deze melding, krijgt u van ons per e-mail een bevestiging. Nadat u de melding hebt gedaan, hebt u nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk terug te sturen.

Terugbetaling

Wij betalen u binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald. 

Behandeling bestelling

U mag de ontvangen producten net zo behandelen als u in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij dat u dit zo netjes mogelijk te doet. Wanneer u de verzegeling verbreekt van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur en van producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, kunt u deze producten niet meer retourneren. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Kosten retournering

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Op welke manieren kan ik mijn artikelen retourneren?

1.     Via PostNL, DHL of ander ander postorderbedrijf

U kunt er voor kiezen om het pakket via een ander postorderbedrijf retour te sturen. Bijv. PostNL of DHL. Retourneren is op eigen kosten en risico. Het adres voor retourzendingen is:

          
Qualitygoods
          Zijweg 2
          8414 LN  Nieuwehorne
          Nederland


3.     Gratis afgeven op ons bedrijfsadres:

Wilt u liever de producten persoonlijk komen afgeven, dan horen we dat graag van u, zodat we een afspraak kunnen maken.

Wilt u het artikel ruilen?

Laat het ons weten! Wij helpen u graag verder!


Is het artikel bij ontvangst beschadigd of hebt u een klacht?

Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om de bestelling goed naar u op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat de bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen graag verder!